mary jun
من ک ب هیچ دردی نمی خورم ...
این درد ها هستند ک چپ و راست ب من می خورند ...
mary jun
آنکه میرود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد- غصه میخورد - بغض میکند - اشک میریزد
تمام این ها روحش را ب آتش میکشد و در انتظار باز گشت کسی ک هرگز باز نخواهد گشت
آرام آرام خاکستر می شود ...
آری
این است خاصیت عشق یک طرفه ...
mary jun
تو را هرگز آرزو نخواهم کرد هرگز ...
چون محال می شوی مثل همه آرزو هایم !
mary jun
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی ...
مثل یک بوسه عاشقانه ک یادم بیاورد هنوز زنده ام !
mary jun
سخت ترین فعلی ک برایت ب سادگی صرف کردم
عمرم بود .....
نگران نبودنت نباش ................ نفرینت نمی کنم
همین ک دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایت کافیست..
♥ نگار ♥
آنهایی که ما را از دوستی با جنس مخالف ، با آتش جهنم می هراسانند ،
نمازشان را به امید همخوابی با حوریان بهشت می خوانند
احمد شاملو