یافتن پست: #ها

fereshte
fereshte
چگونه میتوان به تاول های پا گفت....ک تمام مسیر طی شده !!!! اشتباه بود...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:32
+8
fereshte
fereshte
به من قول بده در تمام سالهایی ک باقی مانده تا ابد... مواظب خودت باشی دیگر نیستم ک یادآوری ات کنم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:28
+8
fereshte
fereshte
خودت را در آغوش بگیر و بخواب ! هیچکس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد ! این جمع پر از تنهاییست
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:24
+4
fereshte
fereshte
همه ی رژهای قرمز دنیارا هم بزنی باز ترجیح میدهم لب هایت را با دندانهای خودم سرخ کنم
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:22
+5
fereshte
fereshte
صبر...یک دروغ بزرگ است...سال هاست که با غوره ها کلنجار میروم....حلوا نمیشود...
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 01:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خواب دیگه ما کم کم بریم

دوستای عزیزم مراقب خودتون باشین

نباید ی مو از سرتون کم بشه ها

چون من دق میکنم اونوقت

همتون رو دوس دارم

از همراهیتون ممنون
شبتون قشنگ
{-41-}{-49-}{-35-}{-41-}{-49-}{-35-}{-41-}{-49-}{-35-}{-41-}{-49-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
9 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:41
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟
۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ
۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ
۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ
تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
16 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:31
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لامصب این مورچه ها همش
فکر میکنن این سیبه واقعیه میان روش کصافطاااااا

..

.

فهمیدین اپل دارم یا بیشتر توضیح بدم عایا؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:29
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

همه مخاطب خاص دارن ما هم داریم!!!!!

اونم نه یکی !!!!!
4 تا !!!!!!!

.
.
.
.
.
.
.
.

اولیش ایرانسله!!!
دومیش 7575 !!!!
سومیشم 8282 !!!!
چهارمیش هایپرمارکت !!!!
تازشم دعوامونم نمیشه!
قهرم نمیکنیم همه هم باهم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!
والا

6 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 22:05
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ