fereshte
چگونه میتوان به تاول های پا گفت....ک تمام مسیر طی شده !!!! اشتباه بود...!!!
fereshte
به من قول بده در تمام سالهایی ک باقی مانده تا ابد... مواظب خودت باشی دیگر نیستم ک یادآوری ات کنم
fereshte
خودت را در آغوش بگیر و بخواب ! هیچکس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد ! این جمع پر از تنهاییست
fereshte
همه ی رژهای قرمز دنیارا هم بزنی باز ترجیح میدهم لب هایت را با دندانهای خودم سرخ کنم
fereshte
صبر...یک دروغ بزرگ است...سال هاست که با غوره ها کلنجار میروم....حلوا نمیشود...
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟
۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ
۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ
۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ
تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
♥ نگار ♥
لامصب این مورچه ها همش
فکر میکنن این سیبه واقعیه میان روش کصافطاااااا
..
.
فهمیدین اپل دارم یا بیشتر توضیح بدم عایا؟