یافتن پست: #ها

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اينقدر زيرنويسهاي تلويزيون انصراف از يارانه رو تبليغ مي کنن
.
.
.
.
.
.
که من دارم ازيارانه گرفتن حسابي خجالت مي کشم! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 12:52
+10
mary jun
mary jun
ن ب دیروز هایی ک بودی می اندیشم
ن ب فردا هایی ک شاید بیایی
میخواهم امروز زندگی کنم 

خواهشا دیگ برنگرد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 12:30
+4
mary jun
mary jun
بعضیا مث هندزفری میمونن
هارت و پورتشون فقط تو گوش ماست
و گرنه
واسه بقیه صدای پشه هم نیستن ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 12:28
+4
fereshte
fereshte
نسل من چقدر حرف برای گفتن دارد اما سکوت کرده                           نسل قبلی خوشی هایشان را کردند و خاطراتشان را قاب کردند و به ما که رسید وا رسید                  به ما که رسید پارچه ی مشکی کشیدند روی سرمان ودر مدرسه یادمان دادند خدا را به خاطر جهنم و بهشتی که نیست عبادت کنیم!                     یادمان دادند بهشت رفتن پسر حسین آقای بقال به مو و صدای من بسته است                         یادمان دادند اگر زن عطر به خود بزند مورد لعنت فرشتگان است           چقدر از زن بودنم بدم می آید         چقدر میترسیدم از خدا               برایم ترسناکترین بود در دوران بچگی                          نسل من مچاله شد              مچاله تر از کیهانی که امروز  شیشه را با آن پاک کردم             نسل من گم شده                        دقیقا وسط جهنم از دست رفتیم                             نسل بعد ما هم که با حریم سلطان و مسابقه ی دنس بزرگ میشود                              ما فقط ماندیم و دلی پر                    ما فقط ماندیم و حسی که دیگر جوان نیست             عصا بدست نفسهای آخرش را میکشد!         ما در اوج جوانی پیر شدیم....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 23:29
+7
mary jun
mary jun
تنها ک می شوند .....بر می گردند !
وقتی بر گشتند تنها لایق یک کلمه اند ......
                          هری ........
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 23:25
+7
mary jun
mary jun
عزیزم...
از دستت هر کاری بر میومد انجام دادی ....
حالا نوبته پاهاته
گورتم گم کن ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 23:15
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 22:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 21:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی مال من شدی ...
تیک زدن ✔
بگو بخند →
دوست اجتماعی ♂
دوست معمولی ♀
فقط دوستیم ♬
کوفت ...
زهرمار ...
همه این چیزا تعطیل ... !!! ✘
فقط و فقط من . . .
فقط مال خودم !
خنده هات . . .
گریه هات . . .
شیطنتات . . .
غصه هات . . .
اخمات . . .
همه چیزت فقط مال من !!
فک کن خودخواهم یا فک کن طرز فکرم قدیمیه
همینه که هست . . . !!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 21:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺩﯾﺪ ﮔﺎﻩ 12 ﺗﺎ ﻣﺎﻩ !!!

" ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ :" ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮔﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺷﻮﺍﻟﯿﻪ ﻫﺎﺳﺖ ! ﻗﻠﺒﺎ ﻋﺎﺷﻘﻪ ﻭﭘﺎﺑﺮﺟﺎﺳﺖ !((خودم &hearts<img src=)" title=";))" />

" ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ " : ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ! ﮐﻢ ﺭﻭ ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺷﻬﺎﻣﺖ ! ﻣﻮﺳﯿﻘﻲ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ !

"ﺧﺮﺩﺍﺩ " : ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﻧﺒﺎﺳﺖ ! ﻭﮔﻔﺘﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺩﻝ ﺍﻭ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ !

" ﺗﯿﺮ " : ﺩﻟﯽ ﻧﺎﺯﮎ ﻭ ﭘﺮ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﺍﺭﺩ ! ﺍﺯ ﺩﻝ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﻫﺮﺍﺳﺪ !

" ﻣﺮﺩﺍﺩ " :ﻋﺎﺷﻖ ﭘﯿﺸﻪ ﺍﺳﺖ ! ﺑﯽ ﻋﺸﻖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ !

" ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ " : ﻋﺸﻖ ﺍﻭ ﺷﻌﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻮ ﭼﮏ ﺩﺍﺭﺩ ! ﺩﺭ ﭘﯽ ﻋﺸﻖ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺍﺳﺖ !

" ﻣﻬﺮ " : ﺩﺭ ﺍﻣﺮ ﻋﺸﻘﯽ ﻭﺭﺯﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ ! ﻭﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻣﺎﺟﺮﺍﺳﺖ !

"ﺍﺑﺎﻥ ": ﻫﯿﺠﺎﻥ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎ ﺳﺖ! ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺻﺎﺩﻕ ﺍﺳﺖ !

" ﺍﺫﺭ ": ﺧﻮﺵ ﺑﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ! ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺩﺍﺭﺩ !

" ﺩﯼ ": ﺷﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﻇﺎﻫﺮ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﺷﺪ ! ﺍﻣﺎ ﻗﻠﺐ ﮔﺮﻣﯽ ﺩﺍﺭﺩ !

" ﺑﻬﻤﻦ ": ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﯾﺮ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻣﯿﮑﻨﺪ ! ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺯﺍﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻋﺸﻘﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽ ﺑﺮﺩ!

" ﺍﺳﻔﻨﺪ ": ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺭﻣﺎﻧﺘﯿﮏ ﺍﺳﺖ ! ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺍﺳﺖ!

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:16
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ