یافتن پست: #ها

melika
melika
یکی از دوراهیهای زندگی وقتی است که نمیدانید
در شیشهای مقابلتان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!
.
دیگر این که ایا در هنگام روبوسی باید سه تا بوس کرد یا دوتا؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:04
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از خوبی های سالاد الویه اینه که اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزی رو از دست ندادی.
میتونی جمعش کنی بزاری یخچال فردا شب شام بخوریش :)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:02
+6
melika
melika
آن طوري ها هم كه تو فكر مي كني نيست



شايدعاشقت بودم روزي ..

ولي ببين بي تو هم زنده ام زندگي مي كنم

فقط گاهي در اين ميان يادت...

زهرمي كند به كامم زندگي را....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:45
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﮐﭙﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ، ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ... ﻭﺍﻻ ارث بابام که نیس...
منم از یه جایه دیگه کپی می کنم....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:42
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:36
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:23
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
نذر کرده ام

يک روزي که خوشحال تر بودم

بيايم و بنويسم که زندگي را بايد با لذت خورد

که ضربه هاي روي سر را بايد آرام بوسيد

و بعد لبخند زد و دوباره با شوق راه افتاد

يک روزي که خوشحال تر بودم

مي آيم و مي نويسم که

اين نيز بگذرد ...

مثل هميشه که همه چيز گذشته است و

آب از آسياب و طبل طوفان از نوا افتاده است

يک روزي که خوشحال تر بودم

يک نقاشي از پاييز ميگذارم , که يادم بيايد زمستان تنها فصل زندگي نيست

زندگي پاييز هم مي شود

 رنگارنگ , از همه رنگ , بخر و ببر
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:16
+7
alireza
alireza
بچه ها شب همتون خوش باید برم سر کار زودتر ترکتون  میکنم امشب 






شبتون طلایی



آخرین ویرایش توسط alireza-3731 در [1392/10/8 - 20:13]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:12
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
"آرزویم این است که نتراود اشک در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد…

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز…

و به اندازه یک عمر تو عاشق باشی…

عاشق آنکه تورا میخواهد"


و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه كه دلت می‌خواهد…......................................................
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ

ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ:))))))))))))
بعللللله اینجوریاس
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:10
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ