زهره خانوم تبریک
تبریک بانو
مرسی دوستان
7
علییییییههههه دااااایییییی
دادا اسطوره فقط فرهادمجیدی ک تو ایران فقط تو استقلال بازی کرد
8
ساناز خانم و اقا محسن بحث پرسپولیسی شما هم اگه میخاید نظر بدید باید اش بپزید بشید پرسپولیسی
چیه اینجا چه خبره نگار خانم چی شده؟
تابلوئه که کیه.انقدر سر سوزنم شعور نداره پسره پرررو
از کجا تابلوء؟؟؟ میشه بگی کیه مام بدونیم قضیه چیه؟؟؟
علیییههههههه داااااییی... ااا.!اینکه واسه پست قبلی بود.ههههههه
زهره خانوم تبریک

1392/09/30 - 08:32تبریک بانو
1392/09/30 - 17:45مرسی دوستان
1392/10/2 - 14:05