ای بابا همه میدونن سلطان علی دای چی سوار میشه. به احترام سردار اس اسیا خبر دار
ببین بچه جون هر موقع سر مربیتون کلکسیون پورشه / مازراتی / داشت / خونش تو بهترین پنت هوس الهیه بود / تو خونش استخرو سوناو جکوزی داشت بیا جلو / افرین کوچولو هوتوتو سابیدی به الک
خخخخ چشای منم عسلیه..خخخ
مرسی آبجی جونم ممنونم داداشی خیلی خوب نوشتم
دست و جیغ و هوراااااااااااااااا...
چه برفی میومد دانشگاه آلاسکا شدم
جدا؟؟؟قشنگ همه جارو سفید پوشونده بود؟
اره.ی ساعت برف اومد کلا همه جا سفید سفید بعدشم مه
فقط بابت اطلاعاتت میگم پسر همین فرهود جووووووووووونتون همه نظر های که رو پیج فیسبوکش گذاشتنو پاک کرده خوردی حالا
ای بابا همه میدونن سلطان علی دای چی سوار میشه. به احترام سردار اس اسیا خبر دار
1392/10/21 - 22:46 ( لايک توسط 1 کاربر )ببین بچه جون هر موقع سر مربیتون کلکسیون پورشه / مازراتی / داشت / خونش تو بهترین پنت هوس الهیه بود / تو خونش استخرو سوناو جکوزی داشت بیا جلو / افرین کوچولو هوتوتو سابیدی به الک
1392/10/22 - 15:50