یافتن پست: #همه

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

می گویند که ساکتـــم ! حــکایتمــــان را بــرای هرکه بگویــم باورش نمی شود که ... آن همه عشـــق ... آن همه نیـــاز ... آن همه امیـــد... ولی این همه حســـــرت …


 


دیدگاه  •   •   •  1392/09/7 - 00:19
+6
-1
alireza
alireza
حالا که همه سلام میکنن پس سلام ما هم هستیم

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 22:31
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یکی از دوستام گفتم یه جمله ی فلسفی بگو
گفت:
احمق ترین افراد کسانی هستند که به همه چیز صد درصد اطمینان کامل داشته باشند.
گفتم :مطمئنی؟
گفت :صد در صد!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:36
+6
AmiR
AmiR
قطعه دوم ترانه
رفتن
بگو بهم فقط بگو به چی دل بستی که این کارو با من کرد                                                                    
                                                              من که جزء خوشبختی تو چیزی نخواستم چرا چرا این کارو کردی
من که برای تو و بخاطر تو هرکاری کرده بودم عشق من                                                                
                                                                    از دارو ندارم گذشتم تا که به تو برسمو تور فقط تور خوشبخت ببینم
چقدر اشگ ریختم که شاید دلت به رهم بیادو چقدر فریاد زدم نرو                                                                              
                                                  ولی انگار همه ی این تلاشم بی فایده بود عشق من


این قطعه ها بر گرفته از زندگی واقعی است

لطفا نظر یادتون نره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 21:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 19:17
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است گاهی فکر میکنی تمام شده اما یک دفعه همه ات را آتش میزند . . . 

دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 16:35
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 13:50
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چ کسی میگوید:ک گرانی شده است؟دوره ارزانیست!!دل ربودن ارزان!دل شکستن ارزان!دشمنی هاارزان ودروغ ازهمه چیزارزانتر! قیمت عشق چقدرکم شده است! کمترازآب روان...و چ تخفیف بزرگی خورده،قیمت هرانسان
دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 11:14
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بادبادکها را دوست دارم ، آنها همیشه در آسمان میرقصند ، با اینکه همه زندگیشان را به باد داده اند


دیدگاه  •   •   •  1392/09/6 - 10:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ