♥ نگار ♥
گفت فدای سرم..
خدایا.....
به بزرگی خودت قسم..
اگه میموند نه تنها زندگیمو..بلکه همه چیزمو فدای سرش میکردم..
در فقط برای خدا
بهش گفتم نرو..اگه بری زندگیم نابود میشه..گفت فدای سرم..
خدایا.....
به بزرگی خودت قسم..
اگه میموند نه تنها زندگیمو..بلکه همه چیزمو فدای سرش میکردم..










