یافتن پست: #همه

نگران   نباش 

 


              جدی نگران من نباش


 


                                   من تنها نیستم


 


بالشتم .......


 


                   هق هق سکوتم ......


 


لرزش دستام..........


 


                          همه هستن تنها نیستم..........


دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:16
+8
nazli
nazli
 

در دنیا برای کفری کردن آدمهای رذلی که میخواهند همه چیز را از آنچه هست


برایت سخت تر کنند!!!


راهی بهتر از این نیست که وانمود کنی از هیچ چیز دلخور نیستی.

آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/07/13 - 21:09]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:04
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 20:38
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 18:37
+3
محمدحسین بیت حردان
محمدحسین بیت حردان
کسی را دوست داری ولی او تورا دوست ندارد  ، چرا این همه مدت به خودم دورغ می گفتی چرا مرا عذاب می دادی ، مگه من با تو چه کار کردم که باید که پیش خدایم سرزنش شوم .
اگر راستش را می گوفتی به من من با کمال حرفهایت را قبول می کردم.....
{-9-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 15:42
+3
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 14:01
+3
saeed
saeed



اندیشیدن به تو رسم، و گفتن از تو ننگ است!

اما میخواهم برایت بنویسم

شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان!… چه گناه کبیره ای…!

میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند،

من هم مانند همه ام

راستی روسپی!

از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو،

زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند !!

اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد

و یا شوهر زندانی اش آزادشود این «ایثار» است !

مگر هردواز یک تن نیست؟

مگر هر دو جسم فروشی نیست؟

تن در برابر نان ننگ است…

بفروش ! تنت را حراج کن…

من در دیارم کسانی را دیدم

که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان

شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین .

شنیده ام روزه میگیری، غسل میکنی، نماز میخوانی، چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح داری، رمضان بعد از افطار کار می کنی، محرم تعطیلی.

من از آن میترسم که روزی با ظاهری عالمانه، جمعه بازار دین خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم، چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نکنم!

فاحشه !! دعایم کن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:56
+3
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 13:55
+2
saeed
saeed

-سلامتی اون که وقتی تو آغوش میگیرمش همه ی وجودم میلرزه نه از ترس،یالذت عشق بازی،لرزیدن وجودم واسه وحشت از فردای بدونه اونه

دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 12:48
+2
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 11:35
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ