یافتن پست: #همه

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
تنهایی یعنی :
دوتا هدفون.. رو یه موزیک قفل ...
تنهایی یعنی :
هروز تکراری ... غرق تو دنیای مجازی ..دور از جمع ...
تنهای یعنی :
هر کاری که می خوای بکنی .. هر قولی که میدی .تهش میگی تنهایی
تنهایی یعنی....
صبحا دپ بودن شبا گریه کردن ....
تنهایی یعنی ..
همه چی و همه چی بی تفاوت ..

تـــَـــموم شــُــد ....

تنهایی یعنی من
یعنی حال الان من
که بودن نبودن من فرقی نمیکنه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 15:01
+6
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 12:14
+6
roya
roya
از این پس خالی به دست می زنیم که در یاد بماند به هیچکس نصیحت نکنیم،،


ادما در هر اتیشی که هستند باشند ما فقط نگاه می کنیم،،


دیگه مهم نیست برای دوست رگ پاره کنیم،،خون جاری شو،، ودل را به اتش بکشیم،،


هرچی که بود تمام شد دیگه به هیچ کس از ادما ودوست خوبی نمی کنیم،،


پس با تمام وجودی که هست از همه چی می گذریم،،


ومی گویم******بـــــــی خـــــیــــال هـــــمـــه********
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:49
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام به همه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:25
+1
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 09:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 21:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه زیباست !

که تو تنها نیاز من باشی ؛

و چه عاشقانه است..

که تو تنها آرزویم باشی !

و چه رؤیایی است ؛

این لحظه های ناب عاشقی !

و من همه زیبایی عاشقانه و رؤیایی را با فقط تو حس می کنم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 17:06
+2
saman
saman

اگر مردی رابطه را نگه دار

اگر مردی هفته اول تن و خوابیدن نخواه

اگر زنی رابطه را نگه دار

اگر زنی پول و ماشین و ثروت نخواه

رابطه را که همه میتوانند شروع کنند !

اگر واقعا عاشقی

از عشقت عشق بخواه و به عشقت عشق بده

کاش مرد باشیم ، کاش زن باشیم ، کاش عاشق باشیم

وگرنه رابطه را که همه میتوانند شروع کنند !

دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:51
+1
saman
saman


کودکی که میداند دستان پینه بسته پدرش گریه های مادرش ادامه تحصیل ندادن خواهرش همه از بی پولیست چگونه در مدرسه بنویسد علم بهتر از ثروت است؟!



دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عادت ندارم درد لم را به کسی بگویم..!
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم..!
تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه دلی..!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:14
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ