یافتن پست: #همه

saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هنوز نمیتوانم امدن پاییز را باور کنم
هرچند دیشب سرد بود ولی امروز هوا گرم است
راستی اینکه میگویند پاییز که بیاید همه درختان
زرد میشوند یعنی از امدن پاییز میترسند ؟؟؟؟؟
اخه ما ادما از ترس زرد میشویم
شاید گلها هم حس ترس داشته باشند
کسی چه میداند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:51
+2
saman
saman
گاهی با یک بی مهری دلی می شکند



گاهی با یک کلمه یک انسان نابود می شود



مراقب بعضی یک ها باشیم



در حالی که ناچیزند همه چیزند ....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:27
+2
saman
saman

اااااهای شما که همه دنیای عشقتون .هستید و اونم به داشتن شما افتخار میکنه..
و حاضر نیست شما رو با هیچکس بهتری عوض کنه...

هیچی فقط خوش به حالتون!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
وصیت میكنم بعد از مرگم....
ا
نگید این رانى هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانى بشوریماااا !
آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نذارید !

خانم هاى فامیل ، خواهشاً بالاى سر قبرم جیغ و داد نكنید ،
باور كنید من از همهمه و شلوغى بدم میومد !
مُردم... گناه كه نكردم !

توى درایو E عكس دارم ، خوراكِ اعلامیه ، عكس پرسنلى نذاریداااا ،
اونا جلبِ ترحم نمى كنه !

بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هاردِ كامپیوترم رو بزارید تو ماكروفر !
یا با چكش خردش كنید ! یه كارى كنید درایو F بیشتر بتركه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 16:32
+1
nanaz
nanaz

“بلد نيستم مثل خيليا وقتي ناراحتم از دست كسي همه بديهايي كه در حقم كرده از روز ازل و بزنم تو روش بلد نيستم منت محبتهام و بذارم سر كسي كه با بي مهري آزارم ميده بلد نيستم پشت كسي حرف بزنم و بعد به خاطر منافعم جلوش دولا راست بشم بلد نيستم واسه دردام دنبال همدرد بگردم بلد نيستم از كسي گله كنم فقط بلدم فاصله بگيرم از همه وتنها و تنها تر شم ...”

دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 14:56
+5
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 12:10
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:49
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
اونی که واقعا دوست داشته باشه ،
شاید اذیتت کنه ،
ولی
هیچ وقت عذابت نمیده !

شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ،
ولی
همه حواسش پیش توئه !

شاید باهات قهر کنه ،
ولی
هیچ وقت راحت ازت نمیگذره !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:32
+5
saman
saman
هی کافه چی...!
میزهایت را تک نفره کن...
نمیبینی؟! همه تنهاییم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 02:29
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ