♥ نگار ♥
دوستایه گلم حلالم کنید...
ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ! .
ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﺍﺯﭼﻰ ﺑﮕﻢ ﻭ ﺍﺯﮐﺠﺎﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﻢ ﺍﻣﺮﻭﺯﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﻴﺪﻡ
ﻧﺎﺍﻣﻴﺪﺷﺪ ... .
ﺍﻣﺮﻭﺯﺑﻌﺪﺍﺯ 1 ﻣﺎﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺁﺯﻣﺎﻳﺸﻤﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﺷﮏ
ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ
ﺍﻣﺎ ﺩﮐﺘﺮ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰﻭ ﻭﺍﺿﺢ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﻯ ﮐﺎﺵ
ﻧﻤﻴﮕﻔﺖ !! .
ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺳﺨﺘﻰ ﺭﻭﺳﭙﺮﻯ ﻣﻴﮑﻨﻢ . .
ﻫﻴﭽﮑﺲ ﺍﺯﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﺩﺍﺩﻧﻢ ﺧﺒﺮﻧﺪﺍﺷﺖ .. .
ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﺎﻗﺒﻞ ﺍﺯﺍﻳﻨﮑﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻢ ﭼﻴﺰﻯ ﺑﮕﻢ ... .
ﺍﻻﻧﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮﺍﺯﺍﻳﻦ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ
ﻓﻘﻂ ﭼﻴﺰﺍﻳﻰ ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﻭﻣﻴﻨﻮﻳﺴﻢ : ﺩﺭﺑﺪﻧﻪ ﺗﻮ ﻳﻪ
ﻧﻮﻉ ﮐﺮﻡ ﻭﺟﻮﺩﺩﺍﺭﻩ
ﮐﻪ ﺑﻌﻀﻰ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﺭﻳﺨﺘﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﺗﻮ
ﺳﺮﮐﺎﺭ ﻣﻴﺬﺍﺭﻱ ﻫﻴﭻ ﺟﻮﺭﻡ ﺍﯾﻦ ﮐﺮﻣﺎ ﻧﺎﺑﻮﺩﻧﻤﻴﺸه!
♥ نگار ♥
اون چه فیلمیه که دو تا شخصیت داره؟و معمولا لختن؟
همیشه یه کار تکراری انجام میدن گاهی خشن و گاهی با ملایمت
هیچ گفتگویی بینشون رد و بدل نمیشه و فقط جیغ و داد میکنن؟
و همه ی ما از دیدنش لذت میبریم؟؟
.
.
.
.
.
.
خودشه تام و جری
یعنی خاک تو سرت..با اون ذهن پنچرت...
شیطونه میگه با همین تسبیح...
ولش کن بابا صلوات بفرست...!!!