vala chi bgam... Man adame hamishe dar sahnam,..
نه دیگه همیشه در صحنه بودی منو میدیدی
khob mibinamet k hamash aji commentam mizaram. B khoda sare karam baz miam inja
خیلی خوب کاری میکنی میای فدامدا
chakerim aji... Miaym dustaye golemuno bbinim...