ronak
در ...نمکدون...
بمناسبت چهار شنبه سوری ?غزیز نمیدانم چرا وقتی تورا میبینم قلبم مثل ۷ ترقه میزنه وقتی بغل میکنم مثل فش فشه مشم ولی وقتی اسبانی مشم مثل ترقه منفجر میشم 






















1390/12/28 - 18:40 ( لايک توسط 1 کاربر )