یافتن پست: #وقتی

☺SAEED☻
☺SAEED☻
وقتی شیری طعمه اش را با آمدن لاشخورها رها میکند، نشان ترس نیست...
بلکه باورش این است که طعمه اش دیگر ارزش خوردن ندارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:14
+6
mah3a
mah3a
دیدین؟ بعضیارو وقتی نشستن یا وقت راه رفتن یا توی آیینه .. یهویی میخندن یا حرف میزنن !.. تورو خدا سربه سرشون نزارین.. اینا با خاطراتشون زنده ان..والا دیوونه نیستن ..!
فقط یه کم خسته ان...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:00
+6
mah3a
mah3a
تو نمیدونی ....
آدم وقتی تنها میشه
به چه چیزایی دل میبنده ... !!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:53
+6
مهسا
مهسا
ملت ما ملتیست که وقتی توی خیابون زل زل نگات می کنن نمی تونی تشخیص بدی خوشگلی یا احیانا زیپت بازه{-36-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:53
+8
امید
امید
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت
تازه فهمیدم
گاهی هرگز نرسیدن
بهتر از دیر رسیدن است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:41
+6
ronak
ronak
وقتی يه سيب گاز می زنی

و يه کرم درسته می بينی ناراحت نشو

اون موقعی ناراحت شو که

سيبو گاز بزنی و يه کرم نصفه ببينی !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:34
+7
مهسا
مهسا
معلم : وقتی می گوییم : دانش آموزان کلاس تکلیف های خود را با میل انجام می دهند. ” میل ” در این جمله چه نوع کلمه ای است؟ دانش آموز : اجازه! حرف اضافه..{-2-}{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:26
+7
ebrahim
ebrahim
وقتی شیری طعمه اش را با آمدن لاشخورها رها میکند،
نشان ترس نیست...
بلکه باورش این است که طعمه اش دیگر ارزش خوردن ندارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:08
+6
امیرحسین
امیرحسین
متنفرم !! از خاطره هایی که وقتی بهشون فکر می کنم میگم: وای من چقدر احمق بودم..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:10
+5
ronak
ronak
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم

هر جا که دلت می خواهد بــــرو

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیرید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:01
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ