یافتن پست: #وقتی

mina_z
mina_z
غضنفر میره دکتر به دکتر میگه :

اقای دکتر از وقتی رفتم دستشوئی دیگه کمرم صاف نشد .

دکتر بهش میگه : عزیزم شما دکمه شلوارو به یقه بلوزت بستی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:56
+3
حمید
حمید
تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت بدون لباس بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:54
+1
حمید
حمید
از درد های کوچک است که آدم می نالد وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:19
حمید
حمید
راننده زن را چطور بشناسیم !!
1) اگه ماشینش پنچر بشه کاپوت ماشین رو بالا میزنه و توی ماشینو نگاه میکنه!


2) اگه راهنمای چپ رو بزنه و سمت راست بپیچه!

3) وقتی پشت سرش باشی و چراغ بزنی یا بوق بزنی توی آینه رو نگاه کنه تازه یادش میاد که روسریش رو باید درست کنه!

4) وقتی که با سرعت 140 تا یه پیچ رو دور بزنه! (البته این یکی در مورد خانوم ها صدق نمیکنه چون اونا بشتر از 14 تا نمیرن)


5) وقتی که برن پمپ بنزین و بعد از زدن بنزین با همون شیلنگ داخل باک حرکت کنن برن!{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:41
+3
حمید
حمید
ازدواج تو ایران

تموم جانوران وقت جفت گیریشون که میشه میرن جفت میگیرن !

و اما ایرانیا وقتی طبق احتیاجات طبیعی نیاز به جُفت پیدا می کنن :

۲۰ سالگی : آخه تو از زندگی چی میفهمی جوجه ؟!

۲۱ سالگی : دَرسِت رو بخون ، زر اضافه نزن

۲۲ سالگی : بدو برو سربازی تا سر حال بیای

۲۳ سالگی ( حین خدمت ) : به علت وجود کافور در غذا ، عملاً نیاز به جفت میپَره !

۲۴ سالگی : تحصیلات داری آخه ؟ به چه رویی میخوای بری زن بستونی ؟

۲۵ سالگی ( داخل دانشگاه ) : با شمام ، خانوم و آقا ، تشریف بیارین حراست

۲۶ سالگی : هنوز در حال ادامه تحصیلات

۲۷ سالگی : کماکان ادامه ی تحصیل … ( چند باری بازداشت توسط نیروی محترم گشت ارشاد )

۲۸ سالگی ( پایان تحصیلات ) : شغلت کو ؟ کارت کو ؟ پس اندازت کو ؟

۲۹ سالگی : دلار رفته بالا ، سکه رفته بالا ، زن گرفتن دیگه به صرفه نیس . هم خودم بدبخت میشم ، هم زنم

۳۰ سالگی : کی حال ازدواج داره دیگه ؟ … بیخیال !

۳۱ سالگی … {-6-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 01:17
+4
سحر
سحر
یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که:

میرم خونه ی کسی واسش کیک خامه ای میبرم! بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم!
ولی نمیاره لعنتی :)))))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:27
+9
حمید
حمید
در SMS
خوشبختی مثل یه پروانه است . وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:30
+1
حمید
حمید
اونایی که لایک نمیزنن بخونن
الهی اسب ابی گازتون بگیره. الهی سر جلسه امتحان خودکارتون تموم شه

هیچ کس بهتون نده
الهی تیم مورد علاقتون دقیقه نود و چهار گل بخوره . الهی وقتی منتظر فیلم مورد علاقتون هستید برق بره الهی سر سفره عقد عروس خانوم بهتون جواب نه بده.الهی جلو مدرسه دخترونه بخورید زمین.... {-34-}{-34-}{-34-}{-34-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:16
+1
ronak
ronak
وقتی کسی کنار شماست که تمام زندگیش شما هستید
وقتی که همیشه شما در اوج هستید و او تماشاگر این اوج
وقتی که تحمل دیدن ناراحتی شما را ندارد
و هدیه او برای شما لبخندی از سر رضایت باشد
آن زمان است که می فهمید کسی هست که شما را دوست می دارد
به هر شکل و با هر فکر و عقیده ای
اگر اینچنین کسی در زندگیتان دارید به او احترام بگذارید و دوستش داشته باشید

این روزها تمام آدم ها گرسنه اند برای بلعیدن خوشی دیگران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 20:32
+7
سحر
سحر
وقتی می‌خوای به یکی ثابت کنی که یه چیزی خرابه و کار نمی‌کنه
دقیقا همون لحظه شروع می‌کنه به کار کردن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 20:19
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ