یافتن پست: #وقتی

sepideh
sepideh
طبق آخرین دستاوردهای محققان خارجی

بوسیدن بهترین راه برای بستن دهان طرف مقابله !

وقتی حوصله شنیدن نداری !
:D
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 16:16
+6
sepideh
sepideh
وقتی دو تا خانم با هم صحبت می کنند

اونی که ساکته به حرف طرف مقابل گوش نمی کنه !

بلکه به مطلب بعدی که می خواد به اون بگه فکر می کنه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:44
+2
مهسا
مهسا
یادته؟ آرزومون این بود که وقتی از دوستمون می پرسیم درستون کجاست اونا یه درس از ما عقب تر باشن !{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 14:51
+3
sepideh
sepideh
غضنفر میره دکتر به دکتر میگه :

اقای دکتر از وقتی رفتم دستشوئی دیگه کمرم صاف نشد .

دکتر بهش میگه : عزیزم شما دکمه شلوارو به یقه بلوزت بستی ! =))
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 14:26
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
سلامتی مادر
که وقتی غذا سر سفره کم بیاد
اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه . .
{-47-}.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 09:58
+3
مهسا
مهسا
بعضی حرفا رو نمیشه گفت ... باید خورد...
ولی بعضی حرفا رو نه می شه گفت ... نه میشه خورد
می مونه سر دل! میشه دل تنگ! میشه بغض! میشه سکوت!
میشه همون وقتی که خودتم نمیدونی چه مرگته
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 20:34
+3
محمد
محمد
غضنفررفته بوده چتربازی. موقع پرش از هواپیما، فرمانده بهش می گه: وقتی پ[!] بیرون دكمه سبز می زنی چترت باز میشه، یك درصد اگر باز نشد، دگمه قرمز رو می زنی كه حتما چترت باز می شه. بعد وقتی رسیدی پایین یك جیپ هم پایین منتظرته كه می بردت پادگان. حالا بپر. غضنفر می پره، دگمه سبز رو میزنه چتر باز نمی شه، دگمه قرمز رو میزنه چتر باز نمی شه، می گه اگه شانس ماست، حالا اگر برسیم پایین جیپه هم رفته
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:47
+7
mehdy
mehdy
وقتی ﺷﻤﺎ ﺗﻠﻔﻨﺘﻮﻧﻮ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﯾﻦ ﯾﺎ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮﻥ ﺧﺎﻣﻮﺷﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﭼﻪ ﻓﮑﺮﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ؟
%۵۰ ﺷﻤﺎ ﻣُﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ!
%۴۹٫۵ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ!
%۰٫۵ ﺻﺪﺍﯼ ﺯﻧﮕﺘﻮﻧﻮ ﻧﻤﯿﺸﻨﻮﯾﺪ ﯾﺎ ﺷﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺷﺪﻩ
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:21
+4
mehdy
mehdy
همیشه فکر میکردم شیشه ها احساس ندارن
اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته نوشتم عشق ارام گریست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:10
+3
مهسا
مهسا
حکایت ما آدم ها ، حکایت کفشهایی ِ که اگه جفت نباشند هر کدومشون ، هر چقدر شیک باشند هر چقدر هم نو باشند ، تا همیشه لنگه به لنگه اند کاش ... خدا وقتی آدم ها رو می آفرید جفت هر کس رو باهاش می آفرید تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها به اجبار خودشون رو جفت نشون نمی دادند ..{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:02
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ