یافتن پست: #وقتی

parnian
parnian
از درد های کوچک است که آدم می نالدوقتی ضربه سهمگین باشد، لال می شوی{-5-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 20:34
+3
مهسا
مهسا
چه فرقی میکنه که من

عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان

وقتی هردو هفت خطید !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 19:29
+5
سحر
سحر
سکوت عجیبی دارد اینجا....
دیگر تنها من مانده ام و خیال بودنت
خنده ها و نوشته هایی که ...
با خود چه کرده ای!؟
با من چه میکنی!؟
دلم برایت تنگ می شود
وقتی می خوانمت...
وقتی بلند بلند می خوانمت...
تنهایی عجیبی است
دیوانه ام می کند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 19:17
+5
سحر
سحر
امشب تمام گذشته ام را ورق زدم : پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و
پرالتهاب بی قراری ، دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی
نیافتم . نفرین به بودن وقتی با درد همراه است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 17:44
+3
مهسا
مهسا
غصه مــــرا خورد ...
وقتی دیدم دست به سینه ایستادی ...!
تمام راه را ، برای اغوشــــــت دویـــــــــده بودم ....
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:49
+6
sasan pool
sasan pool
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من
وابستگی ام را به تو باور کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:32
+4
مهسا
مهسا
همدردت بودم

وقتی که دردهایت تمام شد رفتی

من ماندمو هزاران درد ناگفته
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:20
+3
مهسا
مهسا
همیشه در عجب بودم که چرا در جاده عشق پا به پایم نمی آمدی حتی وقتی آهسته و پیوسته می رفتم. امروز فهمیدم... ریگی که در کفشت بود تو را می آزرد !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:09
+4
سحر
سحر
وقتی باخدا گل یاپوچ بازی میکنی نترس.خواهی برد.چراکه خدا هردو دستش پره...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:46
+4
ronak
ronak
یک هیزم شکــــ ـــــــن وقتیـ ــــ خستهـ ـــــ می شهــ ــ کهــ ـ تبرشـــ ـ کند بشهـــــ ــ
نهـــ ــ اینـــ کهــ ـــ هیزمشــ ــــ زیـــاد باشهــــ ـــــــ
تبر ما انسان ها باور هامونه ، نه آرزو هامون ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 12:42
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ