وقتی …..
در زندگی ات عمل ، بیش از حرف نقش ایفا می کتد .
منکر ترس نمی شوی ام با هر نوع آن به طور منطقی برخورد می کنی.
هر روز – بارها و بارها – به خودت می گویی:هی! تو فوق العاده ای … فوق العاده !
برای زیباتر شدن سیرتت تلاش می کنی .
وقتی از دنیا و آدمهاش نا امید و خسته شدی و دلت گرفت برو کوه و با صدای بلند فریاد بکش ، بگو آیا بازهم امیدی هست ، میبینی که در جواب میگویند : هست ، هست ، هست .
هوس کردم باز هم امشب زیر بارون توی خیابون/به یادت اشک بریزم طبق معمول همیشه/آخه وقتی بارون میاد رو صورت یک عاشق مثل من/حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه/امشب چشمای من مثل ابر های بهاره بخند به حال من که حالم گریه دار/چرا گریه ام نمیتونه رو تو تاثیر ی بزار/آره بخند بخند که حالم خنده دار.....