یافتن پست: #کار

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در این افکار بودم که خوابم برد...همین افکار تنهایی..!
همین که یاد تو می افتد گاهی دل تنگم..
نقابی از سکوت و وحشت و ترس و هراس...
مرا در در آغوش میگیرد...
همین یادت مرا تا بی نهایت حرف ها میکشاند ولیکن باز هم من
برای با تو بودن پلکهای خیسم را بروی هم میگذارم...
باز خواهم دید..
تو را باز هم میبینیم...
در این یاد خواب قشنگم حتی اگر تا بیداری نباشد راهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:41
+4
reza
reza
ناپلئون بناپارت : در دنیا فقط از یک چیز باید ترسید و آن خود ترس است .

ناپلئون بناپارت : اولین شرط توفیق شهامت و بی باکی است .

ناپلئون بناپارت : نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است .

ناپلئون بناپارت : دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می سازد

ناپلئون بناپارت : کسانی که روح ناامید دارند مقصرترین مردم هستند.

ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.

ناپلئون بناپارت : یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

ناپلئون بناپارت : پیروزی یعنی خواستن .

ناپلئون بناپارت : عشق گوهری است گرانبها ، اگر با عفت توام باشد.

ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب

ناپلئون بناپارت : فداکاری در راه وطن از همه فضایل باارزشتر است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:23
+2
reza
reza
تو صف دستشوئی میگم آقایون اگه ممکنه من بدون صف برم داخل کارم اظطراریه، یکی میگه سرپائیه؟
میگم پــَ نه پــَ میخوام برم تو بستری بشم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:00
+3
-1
ramin
ramin
زن به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟ شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:54
+6
سحر
سحر
پسرِ 2 روزِ باشگاه میره ، تا یکم بازوهاش بزرگ میشه یه پیرهن چسب می پوشه مثلا اندامش و نمایش بده ...!!
خو لامصب اون شکمی که 30 سانت از بدنت زده بیرون رو چی کار میکنی ؟!!
دیدم که میگماااا
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 21:56
+4
mina
mina
به نظر شما فلسفه ی آرایش كردن خانومها چیه؟
1- برای دلشون؟
2- برای جلب توجه مردها ؟
3- برای رقابت با زنها؟
4- کمبود اعتماد به نفس؟
... ... 5- چون بدون ارایش از اقایون زشتترند ؟
6- آرایش نکنن چی کار کنن ؟
7- جلوگیری از پدیده ی ترشیدگی
8-همه موارد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 21:47
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شاهکار این دوران است...ثانیه هایی که بی تو می گذرند!!!!
مگر حرکت نیاز به انرژی ندارد؟بی تو این انرژی را از کجا می آورند این لحظات؟!!!!
{-28-}{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:57
+2
mina
mina
اگه گوشیه دوست دخترتون یا دوست پسرتون پیشتون جا بمونه چیکار میکنین؟؟؟
1من که ندارم
2 زیر و روشو درمیارم
3 اصلا بهش دست نمیزنم
4 یک کم فضولی میکنم
5 نظر شما ..
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:50
+10
mina_z
mina_z
قوی ترین آدم جهان اونی نیست که دویست وپنجاه کیلو رو یه ضرب بزنه.قوی ترین آدم جهان " زنیه " که با وجود نامردیها. مزاحمتها ی اطرافیان.زورگویی و ترس ... هنوز تو این جامعه درس می خونه.رانندگی می کنه. کار می کنه.عاشق میشه.اعتماد می کنه. مادر میشه و به بچه اش یاد می ده " انسان " باشه........... زنده باشی قهرمان!
8 مارس روز زن مبارک.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:42
+7
sasan pool
sasan pool
این آدمک می خوان بزار توی سمند تست تصادف بگیرن بنده خدا از ترسش ببین چی کار میکنه{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 18:59
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ