یافتن پست: #کش

مهسا
مهسا
به راننده تاکسی میگم سیگارتو خاموش کن به دودش حساسیت دارم، برمیگرده میگه جوونای سن تو کراک میکشن تو به دود سیگار حساسی! مملکته داریم؟{-39-}{-5-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 22:53
+5
مهسا
مهسا
دوستم رفته یه پاک سیگار بخره به فروشنده میگه از اونا بدین که روش عکس “ریه” نداره ، فروشنده گفت چرا آخه فرقی نمیکنه ، دوستم گفت آخه هی چشم میخوره به عکسش ، موقع سیگار کشیدن اذیت میشم !{-53-}{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 22:48
+2
پاراگلایدر
پاراگلایدر
این روزها حداقل تعداد دوستان هر کسی در شبکه های اجتماعی ، ١٠٠ تا ٢٠٠ نفر است. سن و سال دارها می پرسند: یعنی تو واقعا اینهمه دوست داری؟! و من از حرفشان متعجب می شوم. خب همه آدمها مدرسه رفته اند،‌ دانشگاه رفته اند، سر کار رفته اند هر کدام از این زمانها و مکانها موقعیتهای جدید برایشان به وجود آورده تا آدمهای جدید را بشناسند. فرق امروز این است که دنیای ارتباطات این آدمها را که همیشه در زندگی هم ظاهر و غایب می شده اند به هم وصل کرده است. دیگر دوستی دوست دیگرش را گم نمی کند. آدمها از هم خبر دارند. می دانند فلانی خوب است. یک گوشه دنیاست و چه کار می کند. آدمها در شبکه های اجتماعی به علت علایق مشترکشان به هم ربط پیدا می کنند و لابد به هم کمک می کنند.که واقعا هم می کنند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:32
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پیرزنه تو خیابون افتاده زمین دارم می دوم برم کمکش کنم اومده میگه: میخوای بلندش کنی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام با گچ دورشو بکشم محدوده وقوع جرم و مشخص کنم کسی اینوری نیاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:21
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم:دیشب تا صبح یه مگس اذیتم میکرد.میگه:کشتیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ بال هاشو کندم گذاشتمش رو زمین بهش گفتم:حالا پیاده برمیگدی خونه تا حالت جا بیاد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:28
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم :اخیرا یه بیماری کشف شده که فقط پسرای جوون گرفتارش میشن؟؟؟؟؟؟ میگه: خطرناکه؟ بهش میگن تومور و ام اس و اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ـ بهش میگن:خود بی اف پنداری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:27
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم :اخیرا یه بیماری کشف شده که فقط پسرای جوون گرفتارش میشن؟؟؟؟؟؟ میگه: خطرناکه؟ بهش میگن تومور و ام اس و اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ـ بهش میگن:خود بی اف پنداری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:26
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد.یه عمر خودمون رو کشتیم که شیرین ترین علف باشیم غافل ازینکه پـَـــ نــه پـَـــ طرف اصلا بز نبود گاو بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:40
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه : زهرا چقدر امتحان ریاضی آسون بود. بهش میگم :چه کشف بزرگی .خودت تنها به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه میخوای دستم بندازی دوباره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم احیانا در عالم غیب
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:34
+1
مهسا
مهسا
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟ معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ