mahdi
به دوستم میگم میازار موری که دانه کش است،دوستم میگه که جان دارد و جان شیرین خوش است،
میگم پـَـــ نــه پـَـــ که جدش در آمریکا هفت تیر کش است
mahdi
اومدم یه سوسکو تو آشپزخونه بکشم … رفیقم می گه : می خوای بکشیش ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ می خوام باهاش وارده مذاکره بشم اجاره خونه رو شریکی بدیم .
mahdi
ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه . استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت
mahdi
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !
mahdi
دارم تو گوشیم چیز مینویسم دوستم میگه داری اس ام اس میدی? میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم باکتریای روی دکمه هاشو میکشم!
mahdi
دارم تو گوشیم چیز مینویسم دوستم میگه داری اس ام اس میدی? میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم باکتریای روی دکمه هاشو میکشم!