☺SAEED☻
سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا , به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند
mah3a
دیدین؟ بعضیارو وقتی نشستن یا وقت راه رفتن یا توی آیینه .. یهویی میخندن یا حرف میزنن !.. تورو خدا سربه سرشون نزارین.. اینا با خاطراتشون زنده ان..والا دیوونه نیستن ..!
فقط یه کم خسته ان...!
parham
تعمیرات مدل ایرانی:
۱-درشو باز کردن و فوت کردن.
۲-زدن(مثل تو سر تلوزیون زدن).
۳-کامل باز کردن و دوباره بستن.
۴-محکم تکون دادن !
mina_z
عاشق اينم که وقتي يه نفر توي فيلم ميميره، زل بزنم به چشماش و سينه و شکمش ببينم تکون ميخوره يا نه !!!
☺SAEED☻
یادت باشد فرقی نمیکند
تو دل ببری یا من دل ببازم
اگر حکم ، حکم دل نباشد
دیر یا زود یکنفر خواهد برید.....!



1390/12/3 - 22:12 ( لايک توسط 2 کاربر )
1390/12/3 - 22:15 ( لايک توسط 1 کاربر )