یافتن پست: #کم

☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا , به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:11
+7
mah3a
mah3a
دیدین؟ بعضیارو وقتی نشستن یا وقت راه رفتن یا توی آیینه .. یهویی میخندن یا حرف میزنن !.. تورو خدا سربه سرشون نزارین.. اینا با خاطراتشون زنده ان..والا دیوونه نیستن ..!
فقط یه کم خسته ان...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:00
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
اگر بخواهم صادق باشم
ديگر
به
دنبال کسي که درکم بکند نيستم !
من از ابتداي کودکي روروَکم را شکستم
تا روي
پا هاي خودم بايستم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:25
+3
parham
parham
تعمیرات مدل ایرانی‌:

۱-درشو باز کردن و فوت کردن.

۲-زدن(مثل تو سر تلوزیون زدن).

۳-کامل باز کردن و دوباره بستن.

۴-محکم تکون دادن !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:16
+6
مهسا
مهسا
گاهی یه لایک واسه یه نوشته خعلی کمه ،،، باس یه آژانس بگیری یه دو جین لایک و هف هش ده تا بوس بفرستی واسه نویسنده ش ...!{-2-}بعـــــــــــــــله{-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:46
+7
mina_z
mina_z
عاشق اينم که وقتي يه نفر توي فيلم ميميره، زل بزنم به چشماش و سينه و شکمش ببينم تکون ميخوره يا نه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:29
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یادت باشد فرقی نمیکند
تو دل ببری یا من دل ببازم
اگر حکم ، حکم دل نباشد
دیر یا زود یکنفر خواهد برید.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:06
+7
ronak
ronak
یعنی عاااشقِ این گربه ی باحالم!
با خونسری تمام،گند زد به روابط اون دوتا:)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:06
+7
ronak
ronak
یه بساط لبویی باقالی می آوردین تکمیل میشد!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:54
+4
ronak
ronak
هموطنان گرامی :

لطفا بعد از فین کردن با دقت درون دستمال رو کنکاش نفرمائید ، کمتر گزارش شده کسی مروارید فین کرده باشه
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:52
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ