یافتن پست: #یخ

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دختراااااااااااا جيغ ودست هورااااا=))

20دلیل خنده دار که به دختر بودنت افتخار میکنی!!



 



۱- هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری.کافیه فقط یه "بله" کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.


۲- به سادگی آب خوردن می‌تونی چند تا پسر رو تو کوچه به جون هم بندازی.(روشش رو خود خانما بهتر می‌دونن.پس نیازی به نوشتن نیست!!)


۳- هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و بادقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جونو بفهمه.


۴- خوب می‌تونی نقش بازی کنی.


۵- آنقدر زود همه چی رو می‌گیری که شش سال زودتر از اقایون به تکلیف می‌رسی.


۶- بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته!صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککتم نمی‌گزه.


۷- تو اماکن عمومی‌با خیال راحت می‌تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!


۸- در تاریخ جهان به زیرکی معروفی.


۹- می‌تونی هزار بار هم فیلم رومئو و ژولیت رو ببینی و باز گریه کنی.


۱۰- و مهم تر اینکه هیچ وقت از گریه کردنت خجالت نمی‌کشی.


۱۱- یه چیز باحال:هم دامن می‌پوشی و هم شلوار!


۱۲- بهشتم که زیر پای امثال شماست.


۱۳- فقط تویی که می‌دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.


۱۴- از قدیم گفتن:پشت هر مرد موفقی زنی باذکاوت بوده.


۱۵- هیچ کی نمی‌دونه دقیقا تو فکرت چی می‌گذره؟فروید، پدر روانشناسی جهان گفته:بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ ان را نیافته ام این است که یک زن چه می‌خواهد؟


۱۶- چند تا از جنگ‌های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.


۱۷- نماد الهه عشق، زیبایی، جنگ و عقلانیت در یونان باستان به شکل زنه.


۱۸- یادت باشه که خداوند، تمام جهان رو به خاطر برکت وجود یک زن افرید.(خانم فاطمه زهرا)


۱۹- با اینکه از مردا ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا بری...به یه چنگ و گیس کشی بسنده می‌کنی.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 17:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهــای خــدااااااااااا
مـگه دنـیارو نــیافـ[!] تـا بـنده هاتـو امتـحان کـنی؟
نـیگا کـن خـیلیا اینـجا دارن تـقلب میـکنن.
بـعضـیا خیـلی راحـت دل میـشکـونن.
بـعضـیا به گریــه کردن ما مـیخـندن
یه عـده خـیلی راحـت دروغ مـیگن.
بـعضـیا خـواب بــقیرو میـگیرن ولـی خـودشون راحـت میـخـوابن.
بـعضـیا با حـرفاشـون اشـک ادمـارو درمــیارن.
خــدایا پـس چـرا سـاکـتی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 15:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه یه روزی اینترنت ملی شه

یا به هر دلیلی نشه بیای "این" نگران نباشید.

یه بلند گو میخرم و یه وانتم کرایه میکنم

راه میوفتم تو کوچه خیابون پست هامو واستون میخونم.

فکر کردین ولتون میکنم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 15:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 15:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جسارت میخواهد

نزدیک شدن به

افکار دختری که روزها مردانه

با زندگی می جنگد

اما شب ها…

بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 15:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 13:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوس تخت دونفره کردم. یه تخت دونفرۀ با تشک خوشخواب. همچین بپری روش دست و پاتو بندازی اینور اونور هر جور دلت میخوادبکپی



.



هان الان با خودت گفتی پ نفر دوم چی!!!؟ نفر دوم خودش پول داره بره واسه خودش یه تخت بگیره هر جور دوست داره تووش بِکَپه...این تخت منه






روانی هم خودتی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 12:59
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

در زندگی لحظاتی پیش میاید که انسان نه کسی را دوست دارد و نه دلش میخواهد کسی او را دوست داشته باشد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 10:47
+7
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 23:49
+7
AmiR
AmiR

به دنیا میخندم وقتی....
به همه چی میخندیدم وقتی که.....

همه اینا وقتی بود که تو کنارم بودی
حالا که رفتی جای خنده هامو فقط گریه و غم گرفته
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 17:31
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ