یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 مامانم خیلی دوسم داره همیشه چایی که دم میکنه صدام میکنه بهم میگه مامان جان چایی میخوری؟ تازه دمه ها!
بعد من میگم.... آره ه ه ه
در جواب بهم میگه پاشو برو واسه خودت بریز من واسه خودم و بابات چایی ریختم!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 17:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوزم هستن آدمای مزخرفی که وقتی میخوایم امتحانو لغو کنیم میگن نععععع......ما خوندیم
ای کوووووووفت خوندیم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 16:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺭﮊﺍﯾﯽ ﻛﻪ ﻣﯿﺨﺮﻡ یعنی ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺭﻣﺰﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﻛﻪ
ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﻗﺒﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﻧﻜﺮﺩﻡ !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 14:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ایستگاه اتوبوس منتظر بودم …
اتوبوس اومد ، به راننده اش گفتم : آقا کجا میره !؟

گفت : مگه کوری بالای اتوبوس نوشته دیگه !

چند روز بعد یه اتوبوس دیگه اومد منم بالاشو خوندم و رفتم تو !

بعد از نیم ساعت دیدم داره مسیرو اشتباه میره ! سریع رفتم به راننده گفتم : آقا مگه پیروزی نمیری !؟

گفت : نه !

گفتم : مگه بالای اتوبوس ننوشته پیروزی !؟

گفت : آقا مگه لالی !؟ زبون نداری یک کلام بپرسی ؟ شماها واسه چی آخه درس میخونین !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 14:19
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺗﻮ ﮐﺎﺭﺗﻮﻧﺎﯼ ﺑﭽﮕﯽ ﻣﺎ ... ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻟﺨﺖ ﺑﻮﺩ ﺳﯿﻨﺪﺭﻻ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﺑﺮﻣﯿﮕﺸﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﭘﯿﻨﻮﮐﯿﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺑﺖ ﻣﻦ ﺑﺎ ۲۰۰ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻋﻼﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺯﺩ ﺑﻮﺩ ﺳﻔﯿﺪ ﺑﺮﻓﯽ ﻫﻢ ﺑﺎ ۷ ﺗﺎ ﻣﺮﺩ ﮐﻮﺗﻮﻟﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯿﺪ ﺧﺪﺍﻭﮐﯿﻠﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﻧﻨﻪ ﺑﺎﺑﺎﻣﻮﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯾﻢ! {-47-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 19:05
+5
AmirAli
AmirAli
به سلامتی عشقایی که تاریخ انقضا ندارن !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 19:03
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
میدانم مرا نمیخواهی... کمی مدارا کن،دلم که نمیداند ... {-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:58
+6
AmirAli
AmirAli
من نمیفهمم

اونی که قلیون میکشه میگن قلیونی
اوونی که سیگار میکشه میگن سیگاری
اوونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی
اونی که مشروب میخوره میگن الکی
.
... .
.
.
.
.
اون بدبختی که پیپ میکشه مثل من چه گناهی کرده
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه بودم وقتی اسفناج میخوردم حس میکردم زورم بیشتر شده،میرفتم تو کوچه دعوا
.
.
.
.
مثله خر کتک میخوردم، بر میگشتم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

همین...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:33
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ