♥ نگار ♥
مامانم خیلی دوسم داره همیشه چایی که دم میکنه صدام میکنه بهم میگه مامان جان چایی میخوری؟ تازه دمه ها!
بعد من میگم.... آره ه ه ه
در جواب بهم میگه پاشو برو واسه خودت بریز من واسه خودم و بابات چایی ریختم!
بعد من میگم.... آره ه ه ه
در جواب بهم میگه پاشو برو واسه خودت بریز من واسه خودم و بابات چایی ریختم!










