یافتن پست: #یخ

ehsan mohammadi
ehsan mohammadi
از بوی گلاب بدم می آید ، همون آب معدنی کفایت می کند... ،
نگید این رانی هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ،
نوچ میشه ، من از مورچه ها دل خوشی ندارم !
آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نزارید !
خانوم های فامیل ، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید ،
باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد ! مردم ، گناه که نکردم !
مراسم ختم من رو تو هیچ مسجدی نگیرید ،
راستی [!] هم نیارید واسه فامیل ، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه !!!
توی درایو E عکس دارم ، خوراک اعلامیه ،
عکس پرسنلی نزاریداا ، اونا جلب ترحم نمی کنه !
بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر !
یه کاری کنید درایو D بیشتر ب[!] ! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده !!!
یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیل ندیداااا ... ساندیس خیلی بده !!!
روی خرما ها پودر نارگیل نریزید ، هم شکلش خز میشه ، هم بد مزه میشه !
همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده !
( پ ن : هنگام تزئین حلوا دست خود را با آب و صابون بشویید ! )
پنج شنبه ها سر خاکم نیاید چه کاریه ؟ ترافــــیک !
فیس بوکم رو بلاک نکنید ، گهگداری باهاش پست بدید بیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه !
به اقوام بگویید از اون تکست های [!]ام بگن
مثلا هنگام دیدن قبرم بگن : خونه ی نو مبارک !
شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود میمره !
از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !!
هنگام خاک کردنم یک بیل کوچک کنارم بگذارید ، شاید دلم برایتان تنگ شد !!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 16:33
+2
-1
AmirAli
AmirAli
امروز ۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟؟

گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 08:12
+6
hamed noori
hamed noori
ﺩﯾﺸﺐ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﻡ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺖ

ﯾﻪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺯﯾﺮ ﻧﻮﺭ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﮐﺘﺎﺏ ﺭﻭ
ﺧﻮﻧﺪﻡ
ﺗﺎ ﺑﺮﻕ ﺑﺎﺯ ﺑﯿﺎﺩ
ﺍﯾﻦ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺘﻮ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮِﺑﭽﻢ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ ﻣﯿﺰﻧﻢ...
ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺎ ﺯﯾﺮ ﻧﻮﺭ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ ﺑﻪ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﮐﺘﺎﺏ
ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﯾﻢ
ﺍﻭﻧﻮﺥ ﺷﻤﺎ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ !!!
ﺣﺎﻻ ﺑﺒﯿﻦ ﯾﮏ ﺩﻫﻨﯽ ﺍﺯﺵ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 00:15
+3
binam
binam
یکبار
دوبار
سه بار
و بارها و بارها
تلخی خواسته نشدن را چشیدی و باز....؟!
اینجا دوره دوره ی 
مُد و فشن شده
دیگر کسی قلب ساده
دل ساده
نگاه صاف
نوشته های ذلال نمیخواهد
همینکه روی مُد باشی کافیست!!!
میان و شک و تردید مانده ام بفروشم ظاهرم را به مُد
یا دلم را به تنهایی!!!


بینام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 23:55
+4
binam
binam
صداقت جرات میخواد
اما شنیدن حرف راست و فهمش یه چیزی بالاتر از جرات میخواد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 23:07
+8
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مورد داشتیم دختر ترم اولی میخواسته کتاباشو جلد بگیره
واللا …
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:48
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:45
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مقصر خود ماییم ، عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که از زندگی ، جز آب و علف روزانه ، نه میفهمند نه میخواهند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:38
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ