یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش به خیر قدیما ماشینا واسه پیرمرد پیرزنا وایمیسادن تا از خیابون رد شن
حالا باید ببینی کجا چند تا دختر میخوان از خیابون رد شن بری کنارشون تا بتونی رد شی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 17:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هی اغا پسری كه كلیپس دخترا رو مسخره میكنی اول اون تل سر دخترونه نازنازی رو از خودت بككن بعد اظهار نظر كن ناز پسر.....اره دیگه صدای مارو در نیارید هی میخوایم هیچی نگیم.........
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 17:34
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 17:23
+3
hamed noori
hamed noori
ﯾﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺏ ﺟﺎﺭﻭ ﺑﺮﻗﯽﺍﻭﻣﺪ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩ؛

ﺗﺎ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻡ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﺑﺸﻪ…
ﭘﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﯾﻪ ﮐﯿﺴﻪﮐﻮﺩ ﮔﺎﻭﯼ ﺭﻭ ﺭﻭﯼ ﻓﺮشامون ﺧﺎﻟﯽ ﮐﺮﺩ!
بعد برگشت ﮔﻔﺖ:ﺍﮔﻪ ﻣﻦﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻇﺮﻑ ﻣﺪﺕ ۳ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺟﺎﺭﻭﺑﺮﻗﯽ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﻧﺒﺎﺷﻢ
ﺣﺎﺿﺮﻡ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺭﻡ!...
ﮔﻔﺘﻢ: ﺳــﺲ ﺳﻔﯿﺪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼﯾﺎ ﻗﺮﻣﺰ؟؟
ﮔﻔﺖ :ﭼــــﺮﺍ؟

ﮔﻔﺘﻢ:قبض برقمونو یکساله ندادیم
صبح اومدن برقمونو قطع کردن…
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 14:24
+4
hamed noori
hamed noori
غضنفرتوی اتوبان داشته با سرعت 240 تا میرفته پلیس نگهش میداره.

- گواهینامه ؟
- ندارم!
-کارت ماشین؟
-ندارم!...
-بیمه نامه؟
-ندارم!
با این سرعت کجامیرفتی؟
-یه جنازه توصندوق عقب ماشینمه میخوام ببرم بندازمش توی بیابون..
پلیسه زنگ میزنه فرماندهی موضوع رو گزارش میده ، بلافاصله پلیس ویژه میرسه.
_گواهینامه؟
-بفرمایید!
-کارت ماشین؟
-بفرمایید!
-بیمه نامه؟
-بفرمایید..
-صندوق عقب ماشینتوبزن بالا بینم..
-بفرمایید!
اینجاکه چیزی نیست..همکارم میگه گفتی جنازه تو ماشینته و گواهینامه و.... نداری؟
-جناب سروان همکارتون بیخودگفته،حتماالان میخوادبگه با سرعت 240 تا داشتم رانندگی میکردم..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 12:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوای کسی فراموشت نکنه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ازش پول قرض بگیر!!! =
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقد که بعضى آدما بیشعورن ، خود بیشعور انقد نیست !
نمیخواد زیاد دقت کنی ، فقط بدون حرف سنگینیه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه به سوالای استاد اصن جواب نمیدم

.

.

.

.امروز پرسید حضرت هود کی بوده؟ گفتم یکی از پیامبران که قدرت مکش بالایی داشته

اونم گفت بیخیال این درس شو اه اه اه اه — ‏‏
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن وشوهرهای که هردو دماغتون رو عمل میکنید.درسته که الان تونستید با عمل دماغ گندتون رو بپوشونید فردا پس فردا بچتون رو میخواید چکارکنید. اون که خودش سند علنیه!تازه تا** سالگی هم نمیتونید دماغش رو عمل کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/08/10 - 20:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ