یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساقه طلایی به قدری جاذب رطوبته ، که پیشنهادم اینه در ابعاد بزرگ درست کنن
توی خونه های شمال آویزون کنن ، گلوم کویر میشه وقتی میخورمش !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 18:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پس از مردن چه خواهم شد نمیدانم
نمیخواهم بدانم:

کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم:

که از خاک گلویم سوتکی سازد

گویم سوتکی باشد

بدست کودکی گستاخ و بازیگوش

و او یکریز و پی در پی

دم گرم خودش را در گلویم سخت بفشارد

و فریاد گلویم:

گوش ها را بر ستوه ارد

و خواب خفتگان

اشفته و اشفته تر سازد

و گیرد او

بدین ترتیب تاوان سکوت و انتقام اختناق مرگبارم را...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 19:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم : 10 تاسیب داریم من 9 تاشو میخورم ، چند تا سیب میمونه؟ بچه: همون یكی روهم بردار بخور بدبخت سیب نخورده !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 19:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کسی که تو حرفاش زیاد میگه بی خیال
بیشتر از همه فکر و خیال داره
فقط دیگه حال و حوصله بحث و صحبت نداره!!!
تو هم همش میگی بیخیال
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حــــــــوصله خواندن نــــدارم

حــــــــوصله نوشتن هــــم ندارم

این هـــــمه دلـــتنگی
...

...


دیــــگر نه با خـــواندن کـــم میشود , نه نـــــوشتن

دلــــم لـــــمس آغوشــــــت را میخواهد

فقط همـــــــین
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی ازم پرسید گفت ببخشید خانوم شما دانشجو هستیید؟؟ گفتم بله،گفت درسم میخونید؟؟ گفتم نه دیگه در اون حد :
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:05
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

ترسم آخر ز غم عشق تو دیوانه شوم
بیخود از خود شوم و راهی میخانه شوم
آنقدر باده بنوشم که شوم مست و خراب
نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:41
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دیگر نی نخواهم زد !
گوسفندان را خواهم فروخت ، میخواهم کمی گرگ چرانی کنم !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:33
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

اگه به اونی که میخوای نمیرسی ، آهسته تر برو تا اونی که تو رو میخواد بهت برسه
.
.
.
پلیس راهور


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:31
+1
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا... دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد !!!...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ