♥ نگار ♥
در کافه تنهایی
انقدر مرا از رفتنت نترسان... همه ما رفتنی هستیم... قرار نیست همیشه ماندنی باشیم... کنار کسی ماندن لیاقت میخواهد نه بهانه... حالا بلند میگویم :لیاقت ماندن نداشتی پس بهتر که رفتی... 









