یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر مرا از رفتنت نترسان... همه ما رفتنی هستیم... قرار نیست همیشه ماندنی باشیم... کنار کسی ماندن لیاقت میخواهد نه بهانه... حالا بلند میگویم :لیاقت ماندن نداشتی پس بهتر که رفتی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 20:51
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه که خر به تورت نمیخوره!
یه بارم گرگ میخوره به پستت...
جرواجرت میکنه!!!
از ما گفتن بود...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدانم

چه حکمتی دارد

این نان ما

هرکه میخورد

تشنه خونم میشود
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:10
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلت را خوش نکن به این دوستت دارم ها....

تمامشان تاریخ مصرف دارند...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه ،

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه :)))

متاهلین گرامی قبول دارین؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 18:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهایی بد نیس
هرجور دلم میخواهد لباس میپوشم
موهایم را اگر فرصت کنم کوتاه میکنم
هر وقت توانستم میخوابم
ساعت ورود وخروجی در کار نیس
و
و
و
فقط یک ایراد دارد
لامصب شب که از خواب بیدار میشوم
طبق عادت میخواهم پتو را رویش بکشم که سرما نخورد
می بینم جایش خالیست............
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زمستان نزدیک است...

خسته ام!میخوابم...

بهار که آمد..

پیله ام را میشکافم..

تا با پرهای خیس..

دوباره عاشقت شوم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:29
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ