یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جانب مسجد اگر کم رفتیم
سوی میخانه دمادم رفتیم
بعد از این گوش به واعظ نکنیم
به جهنم که جهنم رفتیم . . .
(پست3700ام)
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 12:22
+4
sasan pool
sasan pool
همه آهنگ های این بابا مازیار فلاحی یک طرف این اهنگ هم یک طرفه دیگه

عاشقانه من میسازم یک کلبه ای از دلتنگی
مثل بارون من میبارم آرام آرام از دلتنگی

اشکای عاشقانه بدرقه ی وجودت
قربون اشک چشمات
برو خدا به همرات


تو بغض سرد بارون
منو به غم سپردی
قلبم میون دستات
برو خدا به همرات


مثل دریا خسته و غریبم
سر به دامان، سرد و بی نسیبم
مثل پرواز در یک آواز
در کوچه ای از دلتنگی
عاشقانه من میخوانم
هر لحظه را با دلتنگی از دلتنگی
عاشقانه من میگریم
آرام آرام از دلتنگی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 22:27
+2
گاهی پای کسی میمانی....

که نه دیدیش...

نه میشناسی اش...

فقط حسش کرده ای...

تجمسش کرده ای...

پشت هاله ای از نوشته ها ی مجازی روی پیچ مجازی اش...

که هر روز میخوانی در جوابش میگویی ...

لایک
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 21:02
+15
بهناز جوجو
بهناز جوجو

آیا می دانستید که :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مریخیا وقتی پاشون پیچ میخوره زمین نمیخورن ، مریخ میخورن ؟! نه ! خدایی میدونستی ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 20:35
+9
بهناز جوجو
بهناز جوجو

تو هر چه میخواهی باش اما ... ادم باش!! چه قدر نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها است که به این مردم،آسایش و خوشبختی بخشیده است!!! مگر نمیدانی بزرگترین دشمن آدمی فهم اوست؟ پس تا میتوانی خــــــــر باش تا خوش باشی. 

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 20:23
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

آتشی بود درین خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت

جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

آشنایی نه غریبی است که دلسوز من است

چون من از خویش بر قلبم دل بیگانه بسوخت

خرقه ز بد مرا آب خرابات ببرد

خانه عقل مرا آتش میخانه بسوخت

چون پیاله دلم از توبه که کردم بشکست

همچو لاله جگرم بی می و میخانه بسوخت

ماجرا کم کن و باز آگه مرا مردم چشم

خرقه از سر بدر آورد و بشکرانه بسوخت

ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی

که نخفتیم شب و شمع به افسانه بسوخت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 12:03
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
گرگی میان گله رها شد چه میکنی؟

دستت زدست دوست جدا شد چه میکنی؟

وقتی کلید خانه دهد پاسبان به دزد

غارتگری به میل و رضا شد چه می کنی؟

خفاش گرتلاوت خورشید سر دهد

کرکس اگر به جای هما شد چه میکنی؟

گرقامت مقدس دلدادگان شکست

قتل وقتال عشق روا شد چه می کنی؟

خونت اگر حلال شمردند و ریختند

آتش زدند وعشق فناشد چه میکنی؟

در قالب کبوتر اگر جغد جا گرفت

فرضاَ اگر فرشته بلا شد چه میکنی؟

بکشای لب که دل زجفا پاره پاره شد

شیطان اگر به جای خدا شد چه می کنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 11:53
+4
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
کاش میشد به دنیا گفت وایستا میخوام..........

از اول سوار شم.......

{-6-}{-59-}{-6-}{-47-}

اونایی که موافقن یه دسته اروم به افتخار خودشون بزنن

فقط آروم همه خوابن.........{-5-}

{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 02:25
+8
behzadsadeghi
behzadsadeghi
{-38-}نمیدونم میدونی یا نه ! اما اینو بدون که میخوام بدونی که من میدونم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 02:09
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

من دوست دختر میخوام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که آرزوی دختراست که از زبون یه پسر بشنون {-7-}

دیدگاه  •   •   •  1392/06/8 - 00:20
+6
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ