با هر دوتونم
به این دیوونه بگو.هرجوری دلش میخاد بامن حرف میزنه
به دل نگیر چیزی توی دلش نیس پسر خوبیه
من خیلی دارم تحملش میکنم
پسر خوبیه به دل نگیر
بهترین آدمهای زندگی شما آنهایی هستند که چایتان پیش هم یخ کرده است …