یافتن پست: #M

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان تا حالا میدونستین بدون [!]شکن هم میشه رفت فیس بووک؟؟
.
.
.
.
.
.
.
حالا چطوری؟
.
.
.
.
.
.
این کارها رو باید انجام بدین :
1- اول آنتی ویروساتون رو غیرفعال کنید
2- به اینترنت متصل بشین
3- وارد my document بشین و یه پوشه بنام facebook بسازید.
4- روی پوشه دوبار کلیک کنید تا وارد آن شوید.
5- وحالا
.
.
.شما بدون [!] شکن وارد فیسبوک شده اید :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:06
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 20:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 20:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 20:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 20:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 20:49
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ