یعنی چی اینایی که میگی؟؟چه زبونیه؟؟
خل بوه کیجا'
عزیزم تو انتخابتو بکن.بیخیال حرفای اون
باشه آبجی
کسی هجی بلبل بوه وه دمه کمه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهربانیت را به دستی ببخش ؛ که می دانی با او خواهی ماند ....
وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد ... !!!
ششب بخیر رفیق
فدااات عزیزم
مواظب خودت باش
یعنی چی اینایی که میگی؟؟چه زبونیه؟؟
1393/05/26 - 16:45خل بوه کیجا'
1393/05/26 - 23:43عزیزم تو انتخابتو بکن.بیخیال حرفای اون
1393/05/27 - 00:14باشه آبجی
1393/05/27 - 09:34کسی هجی بلبل بوه وه دمه کمه
1393/05/27 - 22:42