جااااااااااااااااااااااان شه واز کوه دا>دلبر اونجه دوشه وسه کلی هادم
همه خاننه رینجر بوشن و چش دا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بی ادبیه منه وچه هم سننه!!!!!!!!!!!!!
هنتا رزمه
جااااااااااااااااااااااان شه واز کوه دا>دلبر اونجه دوشه وسه کلی هادم
1393/05/14 - 00:12