سر كلاس بودیم استاد گفت چقدر زمان داریم؟ منم گفتم در حد دو جمله كه با بیننده ها خداحافظی كنیم اعصاب نداره بیرونم كرد خوب می گفتی از اتاق فرمان واست وقت بگیرم)))
چند وقته یه سوالی برام پیش اومده.... این جواد خیابانی دختر داره؟ بعد اگه داره اسمشو چی گذاشته؟فرشته خیابانی؟زیبای خیابانی؟الهه ی خیابانی؟ حالا این که خوبه به زنشم میگن زن خیابانی