مرا پریشانی موهــــــآیت نـــــه !
مرا تـــه ریـــش خستـــه ات دیوانـــه میكند...
اینم از طرف من برا نفست
ممنون
سلام رفیق خوش اومدی
میدونستم..همیشه خوش میام...خخخخ
خیلییییییییی نامردی...منو مریم در دورانه پیری...