من اکثر رنگارو دارم....اما بقیییییشم میخوام...
آخه لا مصبا همشون قشنگن.حتی نمیشه از یکیشم گذشت.ماماااااااااااااااااااااااااان
مامانت اینجا حالا کی هست؟اینارو باید بگی شوهرت بخره....البته من دارم فعلا بهش لطف میکنم اینارو میخرم...
الناز دست رو دلم نذار که خونههههههههههههههه
چرا عزیزم...مگه چی شده؟
واااااااااااااااااااااااااایی...
سلام گرگ بی طمع نیست.......ریا کار
مرد باید ب نظره من ابوهت داشه باشه ن اینکه جلف باشه
مرد باس اومد خونه بگه ضعیفه کجایییییییییییییییی بعد با کمربند بیفته به جونش
2.2.2.2.2.2.2.2.2
گل گفتی