یافتن پست: #M

alijoon
alijoon

نيوتون کجايــــــــــــــــــــي ???????????...


.


.


.


..


که منو ببيــــــــــــــــــــني بفهمـــــــــــــــي جــــــــــــــــــــاذبه يعني چـــــــــــــــي{-27-}

دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 01:10
+3
alijoon
alijoon

طرف میره خواستگاری ازش میپرسن نتیجه چی شد؟


میگه:شصت-شصت


میگن یعنی چی؟


میگه:هرچی ماگفتیم اونا شصتشونو نشون دادن


هرچی اونا گفتن ما شصتمونو نشون دادیم{-46-}
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 01:08
+3
alijoon
alijoon
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 01:04
+2
alijoon
alijoon
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 01:02
+2
alijoon
alijoon
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 01:01
+1
alijoon
alijoon
دلم می سوزد

برای نیمکت های شکسته


برای گنجشک های تشنه


برای بستنی های آب شده بچه ها


دلم می سوزد


که دلی نمی سوزد


برای دل سوخته ام
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:59
+1
alijoon
alijoon
قلب من قالی خداست
تار و پودش از پر فرشته هاست

پهن کرده او دل مرا در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب

برق می زند قالی قشنگ و نو نوار من از تلاش آفتاب

شب که می شود خدا روی قالی دلم

راه می رود؛ ذوق می کنم گریه می کنم

اشک من ستاره می شود

هر ستاره ای به سمت ماه می رود...

یک شبی حواس من نبود

ریخت روی قالی دلم شیشه ای مرکب سیاه

سالهاست مانده جای آن

جای لکه های اشتباه
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:57
+1
alijoon
alijoon
ببار باران
که دلتنگم....مثال مرده بی رنگم

ببار باران

کمی آرام....که پاییز هم صدایم شد
که دلتنگی و تنهایی رفیق با وفایم شد

ببار باران

بزن بر شیشه قلبم....بکوب این شیشه را بشکن
که درد کمتری دارد اگر با دست تو باشد

ببار باران

که تا اوج نخفتن ها مدام باریدم از یادش

ببار باران

درخت و برگ خوابیدن
اقاقی....یاس وحشی....کوچه ها روزهاست خشکیدن

ببار باران

جماعت عشق را کشتن
کلاغا بوته ی سبز وفا را بی صدا خوردن
ولی باران ، تو با من بی وفایی
توهم تا خانه ی همسایه می باری
و تا من
میشوی یک ابر تو خالی
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:56
+1
alijoon
alijoon
یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهاران بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت


اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت


عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . .
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:54
+2
alijoon
alijoon
اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت

این منم چون گل یاس نشستم سر راهت


تو ببین غبار غم رو که نشسته بر نگاهم


اگه من نمردم از عشق تو بدون که روسیاهم


اگه عاشقی یه درده چه کسی این درد ندیده


تو بگو کدام عاشق رنج دوری رو ندیده


اگه عاشقی گناهه ما همه غرق گناهیم


میون این همه آدم یه غریب و بی پناهیم


تو ببین به جرمه عشقت پره پروازمو بستند


تو ندیدی منه مغرور چه بی صدا شکستم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/18 - 00:53
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ