خوش اومدی
خیلی وقته که جاش خالیه............تولدت مبارک رفیق
مرسی عزیزکم اووووم ماااااچ
بی نقص و کامل
لطف داری مهربونم
دلم گرفت
چای نبات ...
موندم تو اینهمه تعارض
عرق نعنا هم جواب میده احتمالا شیر با هندونه زدی