بیا باهم بخوریم.............
مووووووووووووووووووووووووووخاااااااااااااااااااااااااااممم
می خرم برات
نه کنار اب سرده سرما میخوره
کم اوردم خوشبحال اون عشقت
نگار جان من پستای تو رو لایک میکنم تو هم واسه منو لایک کن کسی نیستش مارو تحویل بگیره


1393/04/2 - 16:29
1393/04/2 - 19:39