نگار جان سلام ..........خوانندش کیه ؟
سلام گلم ابی
ببخشید آهنگش ماله ابی خواننده الانش علیرضا مرادی یکی از بچه های دانشگاه
صداش قشنگه
merc gole ghashangam
یا خود خدا رضارو کشتن وای داداشم وای وای وای
اجی داشتم میمردما واقعا دست و پامو نمیتونستم تکون بدم
دور از جونت عزیزم