ماشین مورد علاقه من .....شورلت
خیلی قشنگه مرسی
چایشم من میارم تا باهم بخوریم ... قبول رفیق؟
ای جان اینجایی... سلام اره عزیزم قبول
Good Night
شب بخیر رفیق خوب بخوابی