یافتن پست: #c

mary jun
mary jun
bad tarin dard ine k
mokhatab haye goshito chek koni
o
bkhay ba yki dard o dl koni
vali . . .
hich kas o pyda nakoni . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 22:24
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
مـُـدتیسـت تَعطـیل اسـت !! مِـثلِ جـُمـعه [ تَمـامِ حـوصـله یِ مــَـن ]
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 22:17
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
من...لای کتاب زندگی ام گیر کردم...لای فصلی بد خط و تلخ به نام "انتظار"....
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 22:16
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
چشمامو بستم،از کنارش رد شدم...چشماشو بسته تا نبینه بد شدم......................
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 22:12
+5
mary jun
mary jun
shab ha vagti mikhay bkhabi . . .
mibini hishki ro nadari k bht fk kone . . .
in jast k mifahmi bar khalafe sho[!]i ye daront . . .
chgad tanhaii . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 21:56
+5
bciqkdqghu7
bciqkdqghu7 (مسدود)
سلام. من bciqkdqghu7 هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 21:28
+1
cfpqgabmcb9
cfpqgabmcb9 (مسدود)
سلام. من cfpqgabmcb9 هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 21:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:17
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:03
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:54
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ