اوشگل نی نه؟؟
چرا هست...
قشنگه
ولی من خوشم نیومد ازجلوش
کفشو دامنش اره...
یعنی چی این؟؟اهل کجایی؟
من تهرانم این ی آهنگ مازنیه خیلی قشنگه