ینی این خلاقیتش تو حلق محمد مهدی...
اگه جا بشه)
میشه بابا گردنش اندازه ستون تخت جمشیده...خخخ
همش..خخ
1-3
اوهوم...
چای شیرین بخور پررنگ باشه یکم بهتر میشی
نه بابا این چیزا رو من جواب نمیده فقط مسکن...
ایشالله خوب میشی آبجی
فدات گلم..
akse kie?
نیدونم
خخخخخ