هم خوشگل هم بصرفه چون با باتری کار میکنه پول بنزینم نمیدی......... منم میخوام واسه منم یه دونه بخر پولشو قسطی بت برمیگردونم باشه رفیق؟
به روی چشمام اصلا دوتا برات میخرم با باطری اضافه
ajab aksi
5
اوخی نازی
دروغ میگه 6 هستش
خخخخخ از کجا میدونی؟؟
من 6 هستم؟؟؟!!
اوشگل نی
نظرت محترمه عزیزم..شرمنده
ناراحت شدی؟؟؟
نه عزیزم...میگی زشته حتما زشته دیگه..من میزارم شما ها ببینین وگرنه سلیقه من ک این نیست....باشه واسش شکلک میزارم..