♥ نگار ♥
از پسره پرسیدم:برند ادکلونت چیه؟؟
میگه: for men
و آن هنگام بود که با خودم گفتم:
انا للاه و انا الیه راجعون
خدایا سریعتر اقدام کن...wlc
میگه: for men
و آن هنگام بود که با خودم گفتم:
انا للاه و انا الیه راجعون
خدایا سریعتر اقدام کن...wlc












1393/05/5 - 14:50پسر است دیگر...............
1393/05/5 - 15:06