سلام ....خوش اومدی رفیق
mamnon
خوش برگشتی
جیگرتو عزیزم
are shayad ba on...ya tahna
باشه........اتفاقا ازین به بعد رو ماشینه منم حساب کن.....ازین به بعد فقط با ماشییییییییییییییییین
alie dg har roz miram biroooon...rasti on rozam jat khaliiiiiiiiiii
دفه ی بعد ایشالا
are farda pas farda...mibaramet to baghaliaaaaa
6
صادقانه بگم.همشو میخوام
منم همشو میــــــــــــــخوام