یافتن پست: #c

*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:19
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

میخواهم کمی بروم آن سوی دنیا....


آنجا که آسمان پنجره بیشتر دارد و خدا هم


دیدی بهتر...!


دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:15
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
کاش می شد که کسی می آمد


باور تیره ی ما را می شست




و به ما می فهماند




دل ما منزل تاریکی نیست




اخم بر چهره بسی نازیباست




بهترین واژه ،همان لبخند است




که ز لبهای همه دور شده ست




کاش می شد که به انگشت نخی می بستیم




تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم.

آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/04/23 - 14:07]
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:04
+4
reza
reza
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 12:46
+4
reza
reza
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 12:43
+4
XSwcl098r5
XSwcl098r5 (مسدود)
سلام. من XSwcl098r5 هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 03:38
+2
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:23
+4
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 01:15
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ