یافتن پست: #ha

☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتي اونايي که روزقيامت فقط زمين ازشون شاکيه اونم بخاطرسنگيني معرفتشون
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 00:37
+6
سحر
سحر
آخـــه این کجـــاش فشــنه؟؟

آدم بیشتر یاد گدای سامره میوفته |:
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 23:33
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
میخو ام اولین کسی باشم که سال نو رو بهتون تبریک میگم ..پیشاپیش سال نو به همه مبارک ..:دی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:57
+1
mah3a
mah3a
...............................nomokham.............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:38
+2
mah3a
mah3a
سلام. من mah3a هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 19:59
+3
ronak
ronak
shabe hamegi khosh byby{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 19:12
+4
parham
parham
مرسی ronak عزیز و مرسی عسل ایرانی عزیز شماها نبودین افسردگی مزمن میگرفتم سر لایک کردن خداییش! {-15-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 19:08
+2
mina_z
mina_z
به نظر شما این کار یه پسر هست یا دختر؟؟
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:54
+7
ronak
ronak
bacheha ye tashakor bad nista vase inhame zahmati ke keshide bara in sayt{-9-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:42
+5
amirreza
amirreza
aflatun ra goftand chera ghamgin nemishavi goft be anche nemimanad del nemibandam
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:21
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ