☺SAEED☻
به سلامتي اونايي که روزقيامت فقط زمين ازشون شاکيه اونم بخاطرسنگيني معرفتشون
سحر
آخـــه این کجـــاش فشــنه؟؟
آدم بیشتر یاد گدای سامره میوفته |:
☺SAEED☻
میخو ام اولین کسی باشم که سال نو رو بهتون تبریک میگم ..پیشاپیش سال نو به همه مبارک ..:دی
mah3a
...............................nomokham.............
mina_z
به نظر شما این کار یه پسر هست یا دختر؟؟
amirreza
aflatun ra goftand chera ghamgin nemishavi goft be anche nemimanad del nemibandam
tnx saeid
1390/12/3 - 00:38 ( لايک توسط 1 کاربر )khahesh mina jan
1390/12/3 - 00:39